poniedziałek, 3 września 2012

Podsumowanie Sierpnia 2012

Teoretycznie podsumowanie miało pojawić się przedwczoraj, ale miałam problemy z internetem, bardzo przepraszam z to opóźnienie.

Na początku chciałabym zacząć od spraw organizacyjnych. Ruszyłyśmy z ocenialnią na blogspocie w połowie lipca, a nasza oceniająca Kobra_Kid niby wyraziła chęć dalszej współpracy i przeniesienia się na nowy serwis, ale na tym się skończyło. Nie rozmawiałam z Tobą od tamtego czasu, w przeciwieństwie do reszty oceniających. Bardzo prosiłabym Cię o kontakt, w innym wypadku będziemy zmuszone się pożegnać.

Podsumowanie tego miesiąca prezentuje się następująco:

Platine
Oceny: 1
Odmowy: 2

Nastrinola
Oceny: 2
Odmowy: 2

MR/Doloris
Oceny: 0
Odmowy: 0

Kobra_Kid
Oceny: 0
Odmowy: 0

Łącznie napisałyśmy zaledwie trzy oceny i wystawiłyśmy aż cztery odmowy. Tendencja wzrostowa, ale wynik nadal prezentuje się bardzo słabo...
Poza tym, zbliżamy się do setnej oceny! Ciekawe kto ustrzeli ten numerek?

Prosiłabym o niepublikowanie dzisiaj niczego. Poza tym, jak tam rozpoczęcie roku szkolnego? :)

9 komentarzy:

  1. Szkoda gadać, spóźniłam się już w pierwszy dzień. Oczywiście "nie moja wina", bo szłyśmy stadem i nam 45 minut nie starczyło :D Ale oprócz tego niczego ciekawego nie było. A u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic nowego. Klasa podzielona na grupki, więc tradycyjnie każdy patrzy wilkiem na osoby z innego "obozu". Ciężka atmosfera, ale w szkole na szczęście nikt nie ma czasu na przejmowanie się takimi duperelami. Nauczyciele już próbują nas zawalić pracami domowymi razy tysiąc i kartkówkami >.<

      Usuń
    2. Ja już padam na twarz i nie mam pojęcia, jak pociągnę przez następne 10 miesięcy. No i jestem załamana, bo w tym roku mało wolnego i najgorszy termin ferii :(

      Usuń
  2. Ach, no i jako największy skarżypyta legitur magis chciałabym zwrócić uwagę na wolną kolejkę. Jeden z blogów w ogóle już nie istnieje... Trzeba by zrobić małe czystki :)
    Całkiem przyjemna ta posadka skarżypyty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dobrze jest mieć takiego skarżypytę, szczególnie, że ja nie zawsze mam czas/pamiętam o tym, żeby sprawdzić :>
      Już poprawiam!

      Usuń
    2. Ach i zapomniałam: bawić się w wystawianie odmów czy po prostu zlikwidować te blogi z Wolnej? Jeśli odmowy, to może się trochę zejść, bo w regulaminie mammy jasno napisane, że oceniamy według kolejki...

      Usuń
    3. Można wystawić notkę, że blog został usunięty z wolnej kolejki, bo nie istnieje i tyle. Bo Autora o odmowie też nie jesteśmy w stanie poinformować.

      Usuń
    4. Dobry pomysł :) a co z zawieszonymi? Bo z wolnej kolejki zostałaby tylko Doloris. Nastrinola/telefon

      Usuń
    5. Nie mam zielonego pojęcia. To chyba leży w Twojej kwestii. Chociaż w normalnej kolejce takie blogi też by oceny nie dostały... Trzeba się w ogóle za siebie wziąć, bo kolejki stoją. Już nie mówiąc o wolnej.

      Usuń