poniedziałek, 10 września 2012

[098] Odmowa oceny: http://ron-weasley-history-blog.blog.onet.pl/

Raszka
Na blogu ukazała się nota, że autorka wraca do bloga, ale... w maju. Od tamtego czasu ani widu, ani słychu. To trochę dawno. Miejmy nadzieję, że tym razem moja decyzja nie jest pochopna, ale bloga nie ocenię, bo żadnej norki do oceniających nie ma.

PS: Mógłby ktoś ewentualnie zobaczyć, czy mój komentarz na blogu Raszki się pojawił? Problemy z Onetem vol.2 nadal nie wyświetlają się moje komentarze komentarze. Niby w statystyce są dwa więcej, ale ich nie widać. Komentarze widmo?

3 komentarze:

  1. Platine, ktoś tutaj zapomniał o numerkach w dwóch ostatnich wpisach :> /nastrinola, telefon - jak zwykle lD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się, przepraszam. Już to poprawiłam

      Usuń
  2. Witam.
    Z racji, że na blogu mam zamiar wprowadzić gruntowne zmiany, to chciałabym wycofać swojego bloga http://forevermore-sentiment.blogspot.com z oceny, w kolejce Platine.
    Przepraszam za kłopot.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń