sobota, 7 lipca 2012

Regulamin dla oceniających


1. Na ocenę mamy czas nieograniczony, starajmy się jednak napisać ją jak najszybciej.
2. Oceniamy minimum trzy posty. W przypadku opowiadań - pięć.
3. W miesiącu należy napisać minimum trzy oceny. Oceny, nie odmowy!
4. Nie przeklinamy w ocenach.
5. Oceniamy blogi według kolejki.
6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego stosowania.
7. W sprawie urlopów proszę pisać do mnie (Nastrinoli) na e-mail, Gadu-Gadu bądź pod najnowszym postem.
8. Powiadamiasz autora o opublikowanej ocenie.
9. Nie ma ocen po znajomości. Jeśli czytasz czyjś blog, a ta osoba zgłosiła go do Ciebie - poproś ją o zmianę oceniającego.
10. Wypadałoby pisać co sądzi się o ocenach stażystów. Oczywiście mile widziane poprawianie błędów nie tylko u nowych, ale także u stałych oceniających.

2 komentarze:

  1. Pięć postów to nie ciut za mało przy ocenie fabuły (akurat jestem przy tym punkcie w ocenie i musiałam zwrócić na to uwagę), w szczególności dłuższych tekstów? Będzie to ocena trochę pochopna i powierzchowna, przynajmniej takie jest moje zdanie. Świat przedstawiony także rozwija się w trakcie pisania. Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz racje, ale taka ja ocenia zawsze wszystko, bo te pięć postów to zaledwie sugestia :p Zobaczymy, może to zmienię (ale to pod koniec miesiąca bo pojutrze wyjeżdżam).

      Nastrinola, telefon

      Usuń